RUTINER OG NORMALITET

God mårra og god torsdag alle sammen. Jeg sitter nå her med kaffekoppen og kjenner litt på at rutiner og det “normale” er faktisk helt ok.

Jeg var seint ute av senga i dag fordi jeg “glemte” å legge meg å sove i går. Jeg var hjemme temmelig seint fra vaskeprosjektet som jeg og go’venninna holder på med hos brorsan – og da var det bare så himla deilig å sitte og bare sløve utover kvelden – natta. Trur ikke jeg var i seng før nærmere 1 i natt, og det er jaggu rekord til meg å være på mange, mange år.

Men jeg sov godt i natt – fremdeles i senga – og da jeg sto opp var det de vanlige mårrarutinene – det som er normalt for MEG. Inn på badet, deretter sette på kaffevannet for så å ta 5 minutter yoga for å strekke ut og jage søvnen ut av kroppen mens jeg venter på å få dagens første kopp med kaffe som nytes (alt avhengig av dagsformen) enten ute i frisk luft – eller sammenkrølla under et pledd i sofaen. Så er det mårrabubbelet på TikTok, før det blir frokost, mer mårrakaffe og gjerne litt sudoku. Yeppz.. rutiner og normalitet er helt greit…i alle fall av og til.. så derfor sper jeg på med litt mer unormalt og tar kaffepause på kjøkkenbenken, hehe.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det forrige innlegget mitt der jeg viser den flotte halsen jeg strikka meg, finner du HER

Og det siste mårrabubbelet mitt på TikTok har i skrivende stund enda ikke blitt sluppet igjennom. TikTok har en tendens til å henge seg opp av og til..

2 kommentarer
    1. godt du har funnet deg til rette og komt inn i rutiner,det er godt det ja,ha en fin dag ,jeg sitter inne med litt influensa/forkjølelse og håper det går over superfort,begynte å emne på det på mandag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg