YEEEY..Æ FIKK DEN TIL

Da jeg var på strikke-skravle-kveld nå på mandag, begynte jeg jo på et lite testprosjekt med å strikke en hals jeg hadde sett på en video.. altså prøve og feile-prunsippet. Jeg blei ferdig med den i går, og i dag har jeg montert den…og yeeey, jeg fikk den til på første forsøk.

Jeg hadde som sagt ikke mønster, men prøvde meg med tykt garn og la opp 55 masker på pinnen nummer 5, og strikka en firkant i rillestrikk. (dvs. rett på alle omganger)

Deretter bretta jeg den sånn som dette og hekla kantene fast i hverandre (jeg hekla fordi jeg har rota bort stoppenåla mi, hehe)

Så bretta jeg den i to..og voila!! Sånn ble resultatet.

Jeg er kjempefornøyd og vil faktisk si at den ble perfekt til mitt bruk.

Vil du se monteringa på video ligger den ute på TikTok HER.

12 kommentarer

Siste innlegg