ROLIG KVELD

Bare så det er sagt..jeg har gjort absolutt null & nix fornuftig i dag – men tenker at det kommer da en dag i mårra.. og for å dra frem galgenhumoren min – kommer den ikke, er det da jaggu ikke så nøye med gjøremålene likevel, hehe..

Jeg hadde egentlig tenkt å gløtte litt på en serie på enten HBO…eller Netflix – men nettet er altså så innmari rævva her, at det er klin umulig å se noe som helst.

Veit ikke hva det er som har skjedd her de dagene jeg har vært borte, men jeg sliter med å få tv´n til å holde seg på nett. Den bare står å spinner og spinner..og det samme med laptop’en (som ser ut til å fungere perfekt) Eneste grunnen til at jeg nå kan legge ut dette innlegget, er fordi jeg bruker telefonen og mobildataen min.. Mulig det er blitt så rævva fordi det tydeligvis er flytta inn flere folk på bygget – og når alle bruker nettet, har det vært totalt håpløst å få noe til å fungere her i går og i dag.. Det er ikke noe mer husverten kan gjøre for å hjelpe på med problemet heller – da det er både oppgradert og plassert ut sånne bokser som skal forsterke signalet.. Så skal man ha bedre nett – må man stå for det sjøl – og da veit vi jo hvem som må bruke mobildataen sin og se serier på telefonen heretter..

Vel – nok om det.. her er det da altså en rolig kveld – som består i å lese.. Starta så vidt på serien “Heksemesteren” før jeg dro på roadtrip, så nå har jeg mange, trivelige timer foran meg..

…og så må jeg trøstespise litt…for æ meine..det er jo SÅÅÅ synd på mæ nu…sant ja? 😁

Ha en flottersfin kveld videre, folkens..og her er forresten de andre innleggene mine i dag, om du ikke har fått de med deg:

Helleren – flashback til mårrakaffen
Vind, regn & meditasjon
Pannekaketorsdag

4 kommentarer
    1. Slå av og på og dra ut ledning…Men vet ikke hvordan system det er hos deg.
      Jeg har en boks som er vrang til tider…
      Så jeg drar ut ledningen og plugger inn igjen..
      Mulig dere har en felles boks for hele blokka, aner ikke…

    2. Ahh.. Det er jo ingenting som er mer frustrerende enn at nettet ikke fungerer!! Håper de får ordnet opp innem rimelig tid iallefall, for sånn der kan dere jo ikke ha det! Dere betaler jo tross alt for denne tjenesten, det være seg om den er lagt inn i husleien eller er utenom!..

      1. Helt enig..det er nesten så jeg har lyst til å rive av meg håret i perioder. Men som sagt – det lover ikke godt, da det er oppgradert det som de kan oppgraderes her..foruten å begynne med graving og kabler og sånt no…men det kommer til å bli sabla dyrt – og dermed masse økning i husleia.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg