PANNEKAKETORSDAG

..vel..det ER torsdag…og jeg stekte pannekaker til guttungen som stakk innom etter jobb… Ergo – pannekaketorsdag 😉

Det var godt å se kar’n igjen…sjøl om det bare er 11-12 dager siden sist.

Jeg veit jo at andre har unger som bor så langt unna at det tar måneder mellom hver gang de ser dem..eller av andre grunner ikke har jevnlig kontakt med dem.. Så jeg er jo heldig sånn sett..

Når han kom, hadde han med seg laptop’en min, som han har prøvd å fixe for ørtende gang. Noen av dere husker kanskje at jeg har hatt store problemer med den…og at jeg fikk en gammel maskin av brorsan..som også plutselig tok kvelden. Så nå har guttungen bytta om på nettverkskortet på de to maskinene, sånn at jeg har min opprinnelige laptop nå..og så er det bare å teste den ut og krysse fingre og tær for at den fungerer mer enn en dag eller to..

Dessverre kunne han ikke være så veldig lenge i dag, men det var kos mens det sto på – og etter en megaklemz til farvel, passa jeg på å sende med han resten av pannekakene hjem…kjekt å ha til kvelds,tenker jeg..

12 kommentarer

Siste innlegg