PROTEINVAFLER & andre GODE SAKER

Okey.. jeg må bare erkjenne mine “synder” med en gang..det ble vafler til ettermiddagskaffen.

Jeg fikk nemlig så sabla lyst på akkurat det, etter å ha surfa på TikTok og så ei som hadde lagt ut et svært fristende bilde. Så dermed bestemte jeg meg for å steike meg noen få, litt sunnere vafler..laga på sukrin og med masse proteiner.

Og så hadde jeg sukkerfritt bringebærsyltetøy på.. nyyydelig.

Så var det de andre gode sakene da. Vel – noen av dere fikk vel med seg det forrige innlegget mitt der jeg var ute på tur? Det endte opp med at jeg ble værende lenge på det stedet jeg posta bilder fra, og tente meg opp et bål så jeg kunne steike nista mi over flammene. Bålmat er fantastisk.

Etter en herlig dag ute i frisk luft, dro jeg hjem og fikk laga meg middag etter hvert. En nydelig lammefrikassé. Fjordland-produkt, men skitt au – den var virkelig god.

Kan trygt si at jeg er en smule mett nå, så gjett hvem som akter å ha sofatjeneste resten av kvelden, hihi.

8 kommentarer

Siste innlegg