LUFTA VANT KRANGELEN

Etter litt godmodig krangling med meg sjøl etter det innlegget HER i mårres, bestemte jeg meg for at en kjøretur for å lufte hauet var akkurat det jeg trengte i dag. Så før jeg rakk å overtale meg sjøl til å sige ned i sofaen likevel, røska jeg med meg kaffekoppen og et par ekstra brødskiver og satte på dør. Og nå er jeg nesten 7 mil unna heimen, faktisk i Lødingen kommune – og koser meg i sola på en utrulig flott plass.

Er til og med ei lita strand her. Frista ikke med et isbad akkurat, men et koselig område å tusle rundt på.

Om jeg kjører noe videre etter hvert, eller om jeg holder meg her til jeg blir lei og drar hjem, vil tida vise. Akkurat nå koser jeg meg i alle fall masse-masse og er veldig glad for at lufta vant “krangelen” i mårres.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg