PLUKKFISK & PAKKETINGETANG

Dagen i dag har gått med til mye tenking, etter det forrige innlegget mitt der jeg fortalte at jeg faktisk sliter med depresjon. Du kommer til det innlegget ved å trykke på den blå linken..

Det har vært mange reaksjoner både på godt og vondt, og basert på nesten samtlige kommentarer nå i etterkant, har jeg bestemt meg for at jeg er nødt til å være litt mer tydelig på en del ting.. Så jeg kommer allerede i mårra til å dele et nytt innlegg om temaet – men akkurat nå kjenner jeg at hodet trenger hvile..

Så…. Seeee hva jeg har spist til middag i dag.. Plukkfisk 😍

Jeg hadde planlagt det i går, og hadde til og med fått en løk med meg hjem fra brorsan – men fisken ble da liggend å tine et døgn i kjøleskapet i stedet.. Men det gjør jo ikke noe, for den som venter på noe godt..osv..osv 😉

Og så var jeg blant de heldige som fikk pakketingetang i posten i dag – fra Margrethe..også kjent som Utifriluft. Hun hadde jo ei utfordring der hun ba oss dele vårt yndlings-vinterbilde..og en overraskelse ventet de som deltok.

Her er bildet jeg deltok med..

..og her er det som kom i posten i dag ❤️

Tuuusen takk for koselig oppmerksomhet, fine, gode Margrethe ❤️

9 kommentarer

Siste innlegg