PERFEKT TIL SLUTT

Etter en lang men sykt god dag i går, med en fantastisk fjelltur du kan lese om HER, begynte jeg å se meg om etter et sted å parkere for natta. Da jeg kjørte fra Dyrøya valgte jeg å kjøre oppover mot Sørreisa og deretter mot Bardufoss og så ned mot Bjerkvik. De fineste plassene var selvfølgelig opptatt, og der jeg stoppa for å spise litt var jeg alt for nært flyplassen i Bardufoss til at det føltes behagelig å skulle sove der.

Det endte med at jeg kjørte en god bit nedover mot Bjerkvik, og da visste jeg om et nydelig sted som jeg aldri har hatt problemer med at andre har kommet før meg. Mitt hemmelige sted, hihi. Så da kjørte jeg dit og parkerte. Ble bålmat og kakao til kvelds, og en rolig kveld foran bålet til jeg krøp til køys.

Har ligget med luka åpen i hele natt, så det ble masse frisk luft på meg..og sovna og våkna til dette synet. Yeppz, det ble perfekt til slutt!

Men nå er det snart på tide å bryte opp igjen. Har et par avtaler jeg skal rekke, så da er det bare å surre seg tilbake til Harstad igjen noen dager.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

8 kommentarer
    1. Fint med sånne hemmelige plasser, som man får ha helt for seg selv. For en nydelig utsikt å våkne til 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    2. Det blei en veldig fin avslutning på tur. Nydelig utsikt å våkne til – brenne bål er bare lekkert. Du er flink til å finne de gylne stundene 🙂 God tur hjemover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg