PÅ UUTFORSKA VEI

Som jeg nevne i går, tok jeg da 17.mai-feiringa mi bak rattet – og havna atter en gang i Lofoten. Sist jeg var på oppdagelsesferd befant jeg meg på øverste del av Austvågøya, som du kan lese om i innlegget “Litt mer Lofoten”.. bare å klikke på den blå linken, så kommer du rett dit.
Og denne gangen gikk deler av ferden langs en uutforska vei langs nederste delen av samme øya, nemlig inn mot bl.a Sydalen.
For de som er litt kjent i området, blir det da siste avkjøring til høyre fra Lofast-sida, før du er med Gimsøybrua

Det var veldig flott innover der, men siden det var så som så med været og jeg ville ikke utsette en allerede temmelig ødelagt telefon for alt for mye regn, sludd og vind, fikk jeg ikke tatt så himla mye bilder..men her er i alle fall et lite glimt.

 

16 kommentarer

Siste innlegg