LITT MER LOFOTEN

Jeg kom til å tenke på at jeg har vel ikke posta alt av bilder fra den siste, lille turen ned Lofoten. Jeg valgte jo å kjøre en vei jeg ikke har vært før – nemlig Midnattsolveien. Veldig fin strekning, og tenker at det er sikkert en grunn for at den veien heter akkurat det den gjør – for det er garantert mange steder langs den der man får en perfekt utsikt mot midnattsola. Nå er den (midnattsola, altså) rett rundt hjørnet her – ei lita uke til – og da regner jeg med at folk begynner å valfarte den strekninga.

Men i alle fall, det var flott der nå også – og her er noen få bilder fra jeg kjørte av hovedveien og ned mot Fiskebøl, til jeg var oppe igjen i nærheta av Sildpollnes.

Og til slutt et par – tre stykker etter at jeg kom meg opp på E10’a igjen og nærma meg slutten av Lofoten på returen.

Joda…vakkert som bare det 🤩

4 kommentarer
    1. Vakkert, vakkert!☀️
      Selv om ikke midnattssola er her enda, er det virkelig nydelig.🤩
      Stikker innom for å ønske deg en fin feiring i morgen.🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg