INNESYSSEL

I skrivende stund er det fremdeles grått og regntungt ute, og jeg har rett og slett valgt å holde meg mest mulig inne. Litt luft har det blitt når jeg har tatt meg en kaffe i kozekroken, men ellers har det kun vært innesyssel som sjaining av kjøkkenet, litt rydding på soverommet – fordi NOEN har dratt klær ut av klesskapet og strødd rund seg med (det må være han Sjybært) og så ble det en runde med klesvask.

Den store masterplanen er å få støvsuga også. Dagen er selvfølgelig enda rimelig ung, men går det til svartens med den planen, så trur jeg jaggu at jeg overlever likevel. Hybelkaninene har ikke fått SÅ store tenner enda at de er blitt farlige, hihi.

Ellers har jeg skravla litt med søstersen på telefon, og i ettermiddag er det meininga at jeg skal en tur til guttungen igjen og være litt utover mot kveldinga. Det gleder jeg meg skikkelig til altså, for sist ble det jo litt stress siden han hadde nesten full timeplan heile dagen.

Men nå? Næææh..tenker jeg tar en kaffe til, og så skal jeg vurdere om jeg gidder å leie rundt på den støvsuger´n ei stund.

6 kommentarer

Siste innlegg