NÅR ALT KLAFFER

I dag har vært en sånn dag der det kjennes ut som om alt bare har klaffa. Jeg fikk jo fiksa vaskemaskinen tidligere – det ser du i det innlegget HER – og etter at jeg hadde fått vaska ferdig en maskin og hengt opp tøyet, hyra jeg på meg og traska meg en tur ut.

Og da var det virkelig som om alt klaffa. Det var blitt mildere i været så jeg slapp å fryse meg forderva, men ikke så mildt at det kom nedbør. Så da røska jeg med meg litt ved og så susa jeg ned på bergene og tente meg et bål i skogbrynet.

Gjett om jeg hadde det deilig.. totalt avslappa.

Var nok godt og vel en time der nede og bare sløva. Tok et par bilder ut mot havet, men veit at jeg har tatt en del sånne bilder tidligere så jeg skal prøve å beherske meg.

Og nå er jeg innomhus igjen, godt krølla under et pledd i sofaen. Som jeg skreiv i det innlegget HER i mårres, er jeg gjestevlogger på Snapchat-kanalen “Vifranord” i dag. Det har vært nytt, spennende og supertrivelig..og blir å legge inn en del snapper til før dagen er omme. Så har du Snapchat, ta en titt da vel ☺️

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld nå da ❤️ Tviler på at det blir flere innlegg fra meg i dag.

12 kommentarer

Siste innlegg