MORO MED MONSEN

I tillegg til LOTR som jeg skreiv om i forrige innlegg, er jeg veldig fascinert av Lars Monsen.. sånn som han var før han ble alt for kjent. Nå syns jeg det meste av det som kommer i kjølvannet av hans ringe vesen er til kommersielt bruk, og jeg finner han rett og slett ikke like interessant lenger. Men jøsses – hadde jeg hatt mulighet til å bli “rik & berømt” for livsstilen min uten å måtte gi slipp på den, hadde jeg dærsken dryle mest sannsynlig vært villig til å selge sjela mi, hehe 🤪

Men i den tida jeg virkelig begynte å interessere meg for friluftsliv, virket han – og det han sto for – som en magnet på meg. Han ble rett og slett en guru.. og jeg veit ikke hvor mange ganger jeg har sett alt som var å oppdrive på dvd´er og YouTube. Har også eine boka hans – Villmarksboka, som var ei sabla fin rettesnor når jeg starta min “karriere” som friluftsmenneske –  før jeg fant meg sjøl og min måte å gjøre ting på.

Nå skal jeg ikke pushe på dere masse Monsen-info.. men legger ved et par små sånne “moro med Monsen” snutter fra YouTube, der kar´n parodierer seg sjøl.. jaja.. humor har han – i alle fall min form for humor, hehe

Da trekker jeg meg mer eller mindre elegant tilbake for kvelden. Har som nevnt tidligere i dag, latt blogg være blogg, og har egentlig ikke gjort noe som helst anna enn å sitte på rævva og glo på film. Har et sinnsykt håp om at i natt skal bli natta da jeg virkelig slår mine egne rekorder i å oppnå god søvn – og i mårra skal det planlegges litt mer når det kommer til camperen.. wohoooo 🤩

Så natti-nugatti med sukker på, folkens..

Her er de andre innleggene mine i dag, dersom du ikke har fått de med deg:

Pokkers natt
Å… rett & slett
TTT & LOTR

4 kommentarer
    1. Monsen har blitt kommersiell vettu….penger har mye å si her i livet…Han kunne jo bare sagt nei, og vært den gutten han var..Alle vil sikre alderdommen sin med penger! Selv Monsen!

      1. Ja han har det, dessverre.. men som jeg sa, jeg skjønner han godt. Penger har veldig mye å si, og da har han faktisk vært veldig heldig som har fått en sånn genuin mulighet til å tjene bra og samtidig gjøre det han elsker.

    2. Lars Monsen må også tjene penger på noe! Har stor sans for mannen – og ser på alt som dukker opp av programmer på TV. Har også vært på et veldig bra foredrag med ham. Det handlet om alt hva livet kan gi – på godt og vondt! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg