POKKES NATT

God mårra godtfolk.. hadde virkelig håpa på å komme med DET positive gladinnlegget i dag, men akkurat nå har jeg sykt store problemer med å holde fokus på noe som helst anna enn at jeg er så trøtt i trynet at det svir. Men ikke svarten at jeg får sove!! for jeg hadde ei pokkers natt her – og setter nå all min lit til mårrakaffen.

For de som fikk med seg innleggene mine i går, veit at jeg var på en dagstur til Lofoten sammen med naboen. Veldig koselig – og det kommer et mer solid innlegg om det seinere i dag, når jeg får sortert bildene.
Vi var hjemme igjen ca. 22.45 i går kveld, etter nesten 16 timer på veien.. men trur dere at jeg fikk sove? HAH!! & Helvette heller!! Klokka 2 i natt måtte jeg opp en runde og trø, for da var jeg blitt så overtrøtt at kroppen verka..og i tillegg var jeg blitt skrubbsulten. Så etter ørten runder i bane rundt dyna og puta, var det bare å krype til korset – eller i alle fall ut av senga – og bryte innpå noe for å stagge den verste sulten – og fikk pinadø en matreaksjon på toppen av alt..
Så gudane veit hva klokka var når jeg sovna, men 5.40 var jeg lys våken igjen. Forsøkte virkelig å få sove mer, men ikke svarten, så her sitter jeg, da..

Nå skal jeg bryte innpå X antall kopper med kaffe og prøve å få hauet og auan såpass klar at jeg slutter å se 3-dobbelt, hehe.

Ha en nydeligvakker søndag, alle sammen.. så sees vi seinere 😉

 

4 kommentarer
    1. God morgen 😊. Det er skikkelig slitsomt å ikke få sove. Regner med at du har forsøkt avslapping el meditasjon på øra? Det kan hjelpe for min del. Ønsker deg en så fin dag som mulig 🥰

      1. Morn-morn 😊 Ja det er pyton…og joda, og bl.a går det mye på naturlyder på mine ører..men det funker ikke lenger 😳
        Tusen takk for det du, og en riktig fin dag til deg også 🥰

    2. Skjønner deg på en måte, når man kommer sent hjem og man ikke hatt fått roa seg ned før man legger seg, så kan det være vanskelig å sove…vært der mange ganger…
      Prøv å slappe av godt i dag…klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg