Å… rett & slett

Etter å ha gått gjennom bildene mine fra Lofotturen i går, innså jeg at det var hovedvekt på bilder fra vi pausa på Å.. og derfor er dette innlegget helt og holdent dedikert “verdens ende” – Å i Lofoten 🤩

Starta med å guide naboen opp på “knausen” som ligger rett over parkeringa, for der ligger det faktisk et veldig flott vann for de som ikke visste det.

Og derfra får man en nydelig utsikt.

Deretter traska vi oss ned mot sentrum.. Alt var stengt der for dagen, men det ble nå en koselig sightseeing likevel før vi starta på returen.

Ellers tok jeg en del andre bilder på turen, men de kommer i et innlegg for seg sjøl etter hvert 😉

8 kommentarer
    1. Jepsipepsi, jeg kjenner meg godt igjen…. og jammen ligger måkene i veggen fortsatt, hihi…..! Har ikke vært oppe på den knausen, men vi parkerte jo på den parkeringa der….! Så lærte jeg det til neste gang da! Takk for titten – klem <3

      1. Det vil jeg tro du gjorde, ja 😊 og yeppz, de har nok ikke planer om å flytte seg med det første heller, hihi 😉
        Ja du må ta deg en tur opp dit neste gang – det er en helt fantastisk utsikt 🥰 Koselig at du tok titten, da. Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg