MERKELIG MERKEDAG?

Yezz..da er jeg på nett igjen..eller på blogg igjen. Regner med at det er flere enn meg som har hatt problemer med å komme inn på blogg.no de siste timene..eller?
I alle fall, nå ser alt ut til å være i orden og derfor fant jeg ut i pur glede at jeg skulle lage et bittelite innlegg til i dag. Som kanskje noen vet så er det Jordens dag i dag..altså Earth Day.
Men det skal jeg IKKE skrive om…nå nei du. Derimot vil jeg sette fokus på en litt mer merkelig merkedag og be alle om å sette av datoen 24. oktober.. Da er det nemlig National Crazy Day

Altså en dag da folk blir oppfordret til å oppføre seg litt gale. Joda, det er amerikansk, men skitt au – jeg omfavner den dagen med glede og ser jo for med DE scenarioene i huet mitt over hva jeg kan finne på DA, når jeg får lov til å være gal, hehe.. Men ellers er tanken med dagen egentlig bare at folk skal ha det gøy og være litt uhensiktsmessige mens de bryter opp fra de vanlige reglene og rutinene, og å gjøre ting litt annerledes enn de vanligvis gjør.

Så yeppz folkens – som sagt, noter dere dagen sånn at om dere ikke tør å være gal ellers i året så har dere i alle fall “lov” denna dagen, hihi.

Men-men..det er langt frem i tid enda, og sjøl om jeg har null planer om å vente helt til da med å la min galskap få utløp, så skal jeg i alle fall forholde meg rolig resten av dagen.

Ha en riktig flottersfin kveld videre da, folkens ❤ Sov godt og drøm vakkert når den tid kommer.

Om dere har gått glipp av de to forrige innleggene mine i dag, ligger det link til de under her:

TTT & MANDAGSMIMRING
BILLIG MIDDAG & SOMMERDEKK

6 kommentarer

Siste innlegg