TTT & MANDAGSMIMRING

Tittei & hei på deg..og riktig god mandag alle sammen. Jeg er som vanlig tungrodd på mårran. Eller nei, det blir faktisk litt feil fordi jeg har vært oppe i timevis og har fått gjort både det ene og det andre her.. men jeg har en tendens til å hoppe litt i mellom, og dermed blir det TTT.. TingTarTid. Som et eksempel kan jeg jo si at jeg brukte ei halv evighet på å få laga meg frokost nå, fordi da jeg var midt i prosessen med å dele opp dagens egg fikk jeg det plutselig for meg at jeg skulle legge mobilen på ladding. Ikke det at det var noen umiddelbar fare for at den skulle gå tom for strøm, men bare sånn i tilfelle at jeg glemte det (huff). Og da jeg hadde gjort det, måtte jeg selvfølgelig på do.. og da jeg var ferdig der kom jeg på at jeg skulle jo egentlig ha lagt sammen noen klær. Dermed fauk jeg inn på vaskerommet og heiv meg i brettinga..før jeg plutselig kom på det stakkars knekkebrødet som lå ensom og forlatt på kjøkkenbenken og venta på å bli frokost. Jaja..det var den klesbrettinga, hehe.

Men nå sitter jeg i alle fall godt planta foran laptop´en med en nyskjenka kopp med kaffe og prøver å jobbe meg gjennom dagens første innlegg.

Jeg er nemlig litt i minnenes verden akkurat nå. På dagens TikTok kom jeg nemlig på episoder fra der jeg bodde da jeg fikk denna koppen for ca 6 år siden. Noen som husker den gule hytta i fjærsteinene som jeg leide akkurat da?

Og ikke minst – noen som husker kongekrabba mi – han King Blaze?
(bildene er veldig små fordi jeg fant ikke originalene og måtte screenshote fra tidligere innlegg)

Oh sweet memories ❤

Men oj..nå kom jeg plutselig på at jeg må jo gjøre ferdig bildecollagene til fjæsbok-gruppa mi som skal postes i dag. Har du ikke fått med deg at jeg har ei fotogruppe her, så finner du den om du søker på ASFALTCAMPING & FRISKLUFTSLIV.

Yeppz, her må jeg bare hive meg til før jeg glemmer det igjen – så ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤ CU L8R

Noen flere bilder med hytta kan du se HER
Og et innlegg fra bildeshooten sammen med “Kongen” min kan du se HER

2 kommentarer
    1. Noen dager blir litt sånn fra det ene til det andre. 😉 Men frokosten klarer jeg ikke glemme, for jeg er sulten med en gang jeg står opp 😉
      God resten av mandagen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg