MASSE KOS

Jepp..da er jeg hjemme igjen etter ei fin bursdagsfeiring med masse kos hos storebroren min. Jeg hadde alliert meg med guttungen, så han plukka meg opp rett etter jobb, og så susa bortover.
Bursdagsbarnet hadde vært så heldig at eksdama til dattera hans hadde stukket innom med noe å bite i tidligere på dagen – så da ble det nydelig bløtkake til kaffen.

Jeg er inne i en periode der jeg lar mobilen ligge mest mulig i ro – og det betyr minimalt med bildetaging – men rakk i alle fall å forevige smultringene også før de forsvant, hehe.

Vél hjemme igjen stakk guttungen oppom en snartur for å hente med seg noe av det som skal stå på lagring hos han..

Og nå kommer det vel ikke akkurat som et stort sjokk når jeg sier at jeg snart akter å dra for gardinene og stenge ned både det eine og det andre her. Det har vært godt med en sløvedag, og jeg har virkelig tatt livet med ro – men likevel føler jeg meg gjennomsyra trøtt og sliten akkurat nå. Veit ikke hvorfor, men nå om dagene blir jeg ekstremt fort sliten av for mye folk rundt meg… Men det går seg nok til etter hvert, det også.

Legger ved et gammelt bilde jeg tok av en eller annen fullmåne – og ønsker med det dere alle sammen en riktig flottersfin kveld videre..og sov godt etter hvert.

Ble to andre innlegg fra meg i dag også.. de finner du her:

Sånn er det med den saken
Bærre jårr – og byen rundt for 8 små..

 

4 kommentarer
    1. Godt å dra for gardinene og bare være deg. Det er bra du gjør det når du blir sliten av ting, dagen blir nok bedre i morgen, det ønsker jeg ihvertfall for deg❤

    2. Flott bursdagsfeiring med kake!🎂
      Det er rart med det. Man klarer seg fint noen dager uten at man egentlig trenger så mange ting rundt seg. Godt du er ferdig med verste flyttesjauen.🤗 Nyt kvelden.🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg