BÆRRE JÅRR – OG BYEN RUNDT FOR 8 SMÅ..

I dag har jeg da bare hatt en jårredag.. og steike ta så godt det var. Eller – jeg har vært LITT flink, for jeg fant ledige maskiner på vaskerommet og har fått vaska OG tørka to runder med klær, wuhuu 😊

Men ellers har jeg bare surra rundt og gjort ingenting. Brorsan har bursdag i dag, så da ble det en fridag fra byggeprosjektet.
Jeg var ute en tur etter all klesvaskinga for å prøve å få ta i 8 små, syrefaste karosseriskruer til markeringslysene som skal på camper´n etter hvert – men det var jaggu ikke enkelt. Jeg kjørte byen rundt i vill jakt etter de 8 små, og til slutt fikk jeg tak i noen på ei lokal verktøysjappe, og håper de er brukanes..

Ellers surra jeg meg en liten luftetur – og stoppa bare ei lita stund for å ta et bilde av nydelige Kasfjordvatnet.

Men nå er det full fart ut i bursdagsfeiring, så jeg får se om jeg kanskje stikker innom her en tur når jeg er kommet hjem igjen.

Tuddelu & TTFN

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg