Må man så må man..

Når det er snø og drittvær ute, er det sabla godt å kunne holde seg innendørs. Som i dag. Det snedde og blåste omhverandre her tidligere, og jeg skal innrømme at jeg hadde mye heller lyst til å sitte inne og jobbe med prosjektet mitt i stedet for å være ute og jobbe. Men den der snøen som kommer bøllende og trenger seg på, har jo ikke vett til å holde seg unna gårdsplasser og veier, så da var det bare å gi seg for overmakta – må man så må man – så jeg hyra på meg og gikk tappert ut i kamp, med skufla som alliert. Og æ vant, haha.

Så nå er atter en gang både gårdsplassen, inngangspartiet oppe, veien ned til meg, mitt inngangsparti og stien rundt huset klargjort for å bli fylt opp med hvitt svineri igjen.

Kanskje jeg NÅ kan få ferdigstilt prosjekt mitt..hmmm 🤔

Fikk du ikke med deg det forrige innlegget mitt i dag der jeg tok opp temaet med å ha kjæledyr, finner du det HER.

4 kommentarer
      1. Ja det er veldig godt å være ute og måke litt..men ikke like trivelig når det var som i går at det både snya og blåste mens jeg holdt på 🤗 Med det sagt, så foretrekker jeg også absolutt bar mark 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg