HVILKEN DAG ER DET I DAG..?

Yepp, det er søndag..

Og hva skal så folk i det ganske land gjøre på en dag som detta?
Jeg har som vanlig ingen planer, men akkurat nå står valget mellom å la den tunge bakdelen bestemme og synke ned i sofa sammen med strikkinga, kaffekoppen og fjernkontrollen til tv.. ELLER – ta meg en lengre kjøretur og lufte hauet (før jeg synker ned i den før nevnte sofaen, hehe)

Får se, får se. Har vært oppe i en del timer alt, og fikk endelig et glimt av månen. Jakta litt på den i går kveld siden det skulle være måneformørkelse, men den hadde gjemt seg langt bak over blåner og fjell. Derfor tok jeg heller et par bilder i mårres da jeg hadde fått opp auan tilstrekkelig til å finne kamera på telefonen.

Ha en riktig flottersfin søndag da, alle sammen ❤️

Det forrige innlegget mitt med bl.a link til en “follow my day” video finner du HER

Og det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

6 kommentarer

Siste innlegg