FREDAGS”DATES”

Da var snart enda en dag til ende.. Ikke mye futt i denne tøtt i kveld, for jeg kjenner på skrotten at det har vært en lang dag etter ei slitsom og amputert natt. Men skitt au.. har hatt en trivelig dag, som starta med grynning til midt på leggen for å få frigjort doningen for noe som virka som et tonn med snø. Heldigvis var det faktisk opphold akkurat da, så det gikk jo temmelig smertefritt.
Deretter ble det en tur ned på mini-senteret for den ukentlige fredags”daten” med ei venninne. Ble bare kaffe på meg i dag – orka ikke tanken på nogo attåt – men koselig var det lell.

Etter at vi sa ha det og god helg, surra jeg meg en bitteliten runde for å sjekke dieselpriser – men fant fort ut at det var litt i dyreste laget i dag – så jeg surra meg like godt hjem..akkurat i tide, for da begynte det jaggu å snø igjen. Og her har jeg vært sida. Skravla litt med søstersen..lest..strikka.. og spist noe som ved å legge godviljen til kan kalles middag..
Ostesmørbrød..

..av ei skive m/baconost, grillkrydder, cheddar og servelat + ei skive med sennep, hvitost og servelat..

Og nå er det fredags”date” med DC Titans..

Er veldig glad i superhelter..og er egentlig ei Marvel-jente..men syns faktisk denna serien er bra – så langt i alle fall.

Og med det sier jeg rett og slett takk & god natt fra meg og…eeeh.. mæ.. hehe..

De andre innleggene mine i dag finner du her:

Sukkerdumpingens stygge C
Give me a sign
Tour de Andørja..anno 2013

 

14 kommentarer

Siste innlegg