LITT SJØLSKRYT

Yeppz..bare innom en lynsnar tur nå for å skryte litt av meg sjøl 😉

Som jeg nevnte i mårres var energinivået totalt på bunn og jeg hadde ikke mye lyst til å gjøre en pellemainnskjit. Men ting gjør seg ikke av seg selv, så jeg mentalt fillerista meg sjøl og så både manna og kvinna jeg meg opp og gjøyv laus på dagens oppgaver. Og nå har jeg laga en ekstra runde med både risboller og hestesko til go’venninna, samt fått sjokolade på de sistnevnte så alt er klappa og klart til jul.

I tillegg har jeg laga en plass mellom 150 – 200 sjakkruter som skal fordeles til guttungen og et par andre. Så nå er alt av julekaker i boks – bokstavelig talt.

Oppskrifta til sjakkrutene har jeg lagt ut tidligere, og den finner du HER.

Og nå er det en liten minipause her, før jeg hiver meg rundt og lager middag. Helene flink ja??? 😁😁😁

Ha en flottersfin dag da folkens ❤️ CU L8R

10 kommentarer

Siste innlegg