LITT PLANER KAN MAN HA

God torsdag alle sammen. Starter med et lite glimt av utsikten gjennom eine stuevinduet mitt. Yeppz, litt hav ser jeg når løvet på trærne er borte.

Tenk, i dag er det ei heil uka siden jeg flytta inn her. Tida bare flyr når man har noe å henge fingrene i, altså. Men nå er leiligheta vaska ned og alt av esker og sekker er pakka ut (eller som julepynten – satt bort i et skap) Har kun igjen å kvitte meg med de gamle bananeskene, noe jeg ikke gidder å stresse med.

Som jeg skreiv i det innlegget HER i går, så sliter jeg litt med et vondt kne. Det er mye bedre i dag – kjenner nesten ikke smerter i det hele tatt..men skal holde meg i ro i dag likevel. Men litt planer kan jeg jo ha likevel. Nemlig å hente frem resten av halloween-stæsjet mitt og pynte til “høytiden” min.

Har ikke tatt med meg så veldig mye, men litt er det nå som jeg kan dekorere med i dag. Jada..veit at det enda er noen dager igjen, men hey – er det innafor å dekorere med julepynt ukesvis før jul, tenker jeg at det er innafor detta også. Uansett bryr det meg midt oppetter ryggraden hva andre måtte meine om den saken, hehe. Så det betyr at det blir å komme i alle fall ett innlegg til fra meg i dag, så dere får se det ferdigpynta resultatet.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste innlegget mitt i går var om turkis is i Russland, og det finner du HER.

Og det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

3 kommentarer
    1. Godt å høre at kneet ditt er på bedringens vei 🥰 Jeg hadde tenkt å finne fram noe Halloween pynt, men vet ikke om jeg kommer til å gjøre det. Vet jo aldri meg, kan fort ombestemme meg jeg vettu 😉 Ha en fin torsdag, klem 🤗

    2. godt du er bedre og i morgen er du ennå bedre enn i dag :=) halloween ja ,som ektefødt Amerikaner burde jeg vel være ei dame som elsket denne feiringen ,men har aldrig gjort det ,kan ikke huske det var en ting som ble feiret da våre barn var små heller ,så her pyntes ikke ,men for alle som liker det må det være opp til hver og en når dei vil pynte ,du er alene og din egen sjef så du kan jo gjøre nett det du selv vil hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg