AU FARSKEN!!

Enkelte ganger kan jeg bli så himla irritert at jeg kunne gnægd gråstein med bare gomman om nødvendig. Som nå! Etter turen min i mårres som du kan lese mer om HER, kjente jeg at det begynte å murre litt på innsida av kneet på venste fot. Har vært plaga med betegnelse der flere ganger tidligere, og jeg kjente det jækla godt etter at jeg bærte og styra med det flyttelasset mitt i forrige uke. Men så ga det seg etter en dags hvile.. før det begynte igjen i dag. Og nå er murringa gått over til rett og slett “au farsken” vondt.. så her sitter jeg med foten opp og prøver å hvile den mest mulig.

Selvfølgelig ei god unnskyldning for å få strikka mest mulig på juletoppen min, men likevel. Jeg trenger å være i bevegelse for resten av kroppen, og blir så sabla irritert når skrotten nekter å spille på lag. Fnys!!

Men jeg skal være snill pia og holde meg i ro resten av dagen. Kun tusle meg ut og ta ut av tørketrommelen når den er ferdig. Middagen kommer til å bli restene av den gryta jeg lagde av restemat i går. Yeppz..rester av rester, hehe.. genialt.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag videre alle sammen ❤️ Kanskje jeg stikker innom en tur til i dag – når jeg likevel sitter her og glor.

4 kommentarer
    1. så kjedelig når betendelse blusser opp ,hvet nøyaktig hvordan det er og det er ikke godt ,du får gi kneet den kvilen den trenger og kanskje ta noen betendelsesdempande i tillegg ,masse god bedring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg