LITT AV HVERT

God langt på dag folkens..da har jeg for lengst sagt hadet til guttungen for denna gangen, vært å handla litt mat som skal være med til øya seinere, og nå sitter jeg parkert litt utenfor bykjerna og venter på at tida skal gå.

Skal snart bort til tannlegen og ta siste fase av å få fiksa den tanna jeg starta på forleden dag. Du kan lese mer om det i det innlegget HER – og jeg satser virkelig på at det går mer smertefritt i dag, ja.

Gårdagen var veldig god. Jeg har jo kræsja hos guttungen sia jeg kom til byen, og som takk sjaina jeg i går litt i leiligheta hans mens han var på jobb. Utrulig nok var det ekstremt LITE å gjøre der.. det var primært badet som var støvete, mest fordi der står vaskemaskinen og tørketrommelen. Så da heiv jeg meg like godt rundt og vaska klær også, fikk de tørka og så bretta de sammen. Og så bytta jeg (etter ønske fra han) batterier i alle røykvarslerne.

Det ble ugratinert pølsegrateng til middag (også etter ønske fra han). Ligger en video på TikTok om hvordan jeg lager den – det kan du se HER.

Og om kvelden kosa vi oss med en serie på HBO og litt å tygge på.

Da får dere ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R – men antagelig ikke før jeg har kommet meg tilbake til øya..

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg