LINDESNES FYR

Sida jeg har vært helt nord i landet vårt noen ganger – altså Nordkapp – syns jeg det var skikkelig gøy å nå kunne si at jeg har vært på det sørligste punktet – og fått sett Lindesnes Fyr.

Jeg er jo ikke noe flink med sånn info-greier…så jeg legger ved en link nederst i innlegget, for de som vil lese litt om fyret. Og da er det vel egentlig ikke så vanvittig mye mer å si enn: Nyt turen 😊

Bratt opp..

..og yeppz…bratt ned..

Nyyyydelig utsikt.

Tittei fra meg 😉

Utsikt mot parkeringa…ser dåkker Samegutten min i det fjerne?

..hmm..tru ka kompisen ser i det fjerne? 🤔

Juppziyeppz…en nydelig dag og en fantastisk opplevelse.

Her kan du lese mer om Lindesnes Fyr 

Og de andre innleggene mine i dag finner du her:

Myk start på lørdagen 

Husene i Helleren

Glassheisen til Fløyheia

11 kommentarer

Siste innlegg