HUSENE I HELLEREN

Opp gjennom årene har jeg av og til sett bilder av to hus som har klort seg fast under ei enorm berghylle…og tenkt: “steike kor kult hadde det ikkje vært å få sett de i virkeligheta”. Meeen..nu skal det da sies at latmakken som støtt & stadig tar over orken hos denna førkja, har forhindra meg fra å egentlig tenke så veldig mye over hvor de derre husan befinner seg. Derfor ble det det et lite sjokk i går, da vi hadde et lite google-etter-severdigheter-stopp, og oppdaga at parkeringa for å gå til nettopp de husene, lå 5 minutter unna..

Så da surra vi oss selvfølgelig dit..og du verden så morsomt, for husene er åpne, så vi kunne gå inn og se.

Måtte jo signere bokji også mens vi var der..

Sprøtt å se hvor nært inn i bergveggen de er bygd..

Det vil si, det røde huset her var egentlig stengt for besøkende, på grunn av slitasje..men noen hadde brutt seg inn på baksiden (tenk å ødelegge på det viset…) og da skal jeg innrømme at jeg sneik meg inn på tåspissene og knipsa et par bilder..

…vel..eeeeeh… Jau!! Hehe..

Yeppz…sånn er det med den saken..

 

7 kommentarer
    1. Så utrolig flotte bilder og så gøy du har sett dem live…jeg har sett dem hos Eva på bloggen der! Og tenkt det samme, så gøy å se…Du fikk det til – stor opplevelse.

    2. Å så fine bilder, og gøy å få være med inn å kikke 🥰 Jeg har sett bilder på nettet av dette stedet, og har lurt mye på hvordan det var der. Nå vet jeg, takk for at du tok meg med 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg