KOSELIGE HELGEPLANER

Wohoo folkens.. som jeg nevnte i det forrige innlegget mitt fra en travel mårra med fokus på helsa har jeg faktisk en plan for denna helga. Skikkelig koselig plan, faktisk. Jeg er nemlig på overnattingsbesøk hos ei gammel venninna som bor i Tjeldsund, eine nabokommunen til Harstad.

Før jeg surra meg bortover skulle jeg jo å kjøpe soppdrepende middel – skal nemlig ha det med neste gang jeg drar til øya, men det ble jaggu enklere sagt enn gjort. Så til slutt gadd jeg ikke mer, og surra meg bortover til venninna og starta helga med litt kaffe og skravling.

Etter hvert fant vi ut at vi skulle ta oss en shoppingrunde til Evenskjer for å få både vått & tørt til helga, og da tok vi oss også en tur innom den lokale byggevaresjappa for å høre om de kanskje hadde soppdrepende middel til meg. YEEEEY..det hadde de, men jeg måtte fanden dryle meg betale nesten en halv tanke drivstoff for den litersflaska. Grøss & gru!! Så brorsan og søstersen – dåkker blir å høre fra mæ, hehe.

Deretter tok venninna meg med på en utrulig kul bruktbutikk m/cafe..og der ble det meir kaffe og noen aldeles nydelige vafler som steikes mens du venter. Anbefales på det varmeste.

Fine venninna mi som valgte syltetøy på si vaffel..det vil si ho skulle egentlig ha rømme også, men det glømte de dessverre å ha på..

..kanskje fordi de var fullt opptatt med å få på alt til Yours Truly, som forlangte full pakke, haha.

Det har vært en supertrivelig dag så langt, og nå er vi tilbake hos henne. Skal lage oss litt middag seinere – og så blir det litt vin, snop og garantert masse latter seinere i kveld.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen ❤️

6 kommentarer

Siste innlegg