EN TRAVEL MÅRRA MED FOKUS PÅ HELSA

God fredag godtfolk. Da er det jammen blitt godt ut mot formiddagen allerede. I skrivende stund sitter jeg i bilen og er nå akkurat ferdig med dagens gjøremål. Jeg har prøvd å ha litt fokus på helsa mi i det siste – ikke bare den mentale biten, og har vært gjennom to runder hos legen fordi jeg i flere år har gått og følt meg totalt rævva. Slapp og sløv og klar for senga allerede klokka 3-4 på ettermiddagen. Han har hittil ikke funnet noe seriøst gæli (heldigvis), og siste runde med blodprøver hadde stabilisert seg og var normale. I dag skulle jeg stikke innom og få tatt nye fordi han er veldig grundig og vil holde ting under kontroll – meeen så klarte surrehuet meg å glemme at det var fredag og dermed er laboratoriet stengt. Så jeg kunna spart meg for å dure ut klokka 8 i mårres, hehe.
I tillegg ville han ha meg til CT-scanning av bukspyttkjertelen, fordi det var en av prøvene som var for høy første gangen. Og det er da DET jeg har vært å gjort i dag.

Jeg fikk kontrastvæske – som kan gi metallsmak i kjeften, gjør en glodheit i kroppen og så føles det et lite øyeblikk nesten som at man har pissa på seg. Alt detta gikk jo fort over da, men jeg måtte likevel sitte på gangen et kvarters tid før de tok ut veneflonen – bare sånn i tilfelle jeg skulle bli sjuk.

Etter at jeg var ferdig der bar det straka vegen til nærmeste Shellstasjon for påfyll av koffein – og nå har jeg meg en liten pause for å få i meg litt sein frokost før jeg drar ned på Felleskjøpet på leiting etter soppdrepende middel. Og etter det har jeg faktisk helgeplaner som jeg gleder meg massemasse til.
Hva det er forteller jeg om seinere – så stay tuned.

Ha en riktig flottersfin fredag alle samme ❤ CU L8R

Gikk du glipp av det forrige innlegget mitt fra den fantastiske turen jeg hadde i går, finner du det HER.

Og ja – om noen lurer, så er jeg fremdeles på TikTok..  hver eneste mårra 😉

6 kommentarer
    1. Jeg hadde ikke fått med meg at du var tilbake igjen på bloggen, for jeg har vært elendig på å gå på nabobesøk i bloggland den siste tiden. Koselig å se deg tilbake 🥰 Innimellom må man ta full gjennomgang av kroppen å sjekke ut hvordan ståa er. Skulle vel ha hatt det selv 😉 Håper du får en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Går heilt fint det – jeg er ikke så veldig flink jeg heller..og i tillegg litt sløv med å svare til tider 🙈
        Takk for det 🤩🤗
        Ja av og til må man bare.
        Jotakk, fredagen ble super den 🤗 Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg