KJØKKENTJENESTE

I dag har jeg brukt dagen til frivillig kjøkkentjeneste..og jeg har storkosa meg. Jeg har nemlig fått bruke kjøkkenet til go’venninna for å starte på julebaksten. I dag ble det bl.a hestesko til venninna..etter hennes oppskrift som hun har fått av mora si.

For de som ikke kjenner til sånne hestesko, skal endene dyppes i smelta sjokolade etter at de er stekt – men det blir ikke gjort før i mårra.

Så laga jeg risboller til både henne og guttungen. Hans ble med mørk kokesjokolade, mens venninna mi som ikke liker mørk sjokolade fikk med melkesjokolade.. derfor ser de så lyse ut.

Og til slutt nå laga jeg kakaotopper til guttungen.

Oppskriften til kakaotoppene finner du i et tidligere innlegg om du klikker HER.

Ha en flottersfin ettermiddag folkens ❤️ Det ligger forresten en ny TikTok ute HER

6 kommentarer

Siste innlegg