LUKE 6

Nå regner jeg med at det er mange som har begynt med julebaksten…så i dag tenkte jeg å dele en annen av favorittene her i heimen 😉

LUKE 6

KAKAOTOPPER
(ca. 50 stk)

200 g sukker
200 g smør

5 strøkne ss potetmel
3 store skjeer vann
3 3,5 ss kakao
3 toppa ts bakepulver
240 g mel

Rør smør og sukker hvitt/lyst og luftig, og tilsett resten av ingrediensene.

Settes med skje på brett – ha god avstand da de KAN flyte ut litt.

Stekes v/180° i 6-8 minutter.

Perfekte dersom de har litt seig brownie-konsistens inni..

Nytes gjerne med et stort glass kald melk 🤩

6 kommentarer
      1. Så morsomt da, at det var ei ny oppskrift 😊 Før i tiden, laga jeg aldri julekaker før nærmere jul – men nå har jeg lært meg å nyte de i adventstida også – så da blir det en og annen sort tidlig i desember 😊

    1. Åja, kakaotopper er godt. Har nesten glemt dem jeg 😀 Takk for at du minnet meg på dem 😍👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg