KAFFEKOZ… testing – testing.

Sånn egentlig er jeg blitt ganske flink til å spise ganske fornuftig i ukedagene og spare den ekstra (og som regel usunne) kosen til helgene. Men i dag har jeg hatt en sånn dag der jeg har trødd i ring og lurt på hva jeg skulle ta meg til – og etter å ha gjort “alt og ingenting”, og faktisk laga meg kyllingfilet og stekte poteter til middag, endte det opp med at jeg triksa sammen en cookie til ettermiddagskaffen.

Og her ble det virkelig trikset sammen, altså. Jeg fant nemlig ut at jeg ville prøve å lage en litt sunnere variant, uten så mye sukker – og testa ut med den lette varianten av “rett i koppen-kakao” som søtningsmiddel.. og sukkerfri sjokolade.

Trur jeg hadde den litt for lenge i microen, så den ble litt tørr..men ellers var ikke første forsøk så aller værst, altså. Ei kake holder for i dag, men den oppskrifta skal jeg jaggu forske litt mer på.. testing – testing.

Ha en riktig nydeligvakker kveld videre da, alle dåkker flotte folkan der ute.

Har forresten lagt ut to innlegg tidligere i dag. Mandagsdiktet som du kan se HER og litt om ei dilla jeg har kan du se HER.

8 kommentarer

Siste innlegg