DILLA

Mange av de som kjenner meg, veit om at jeg har ei lita dilla..nemlig koppe-dilla.

Jeg har i alle år elska å samle på kopper som jeg finner søte, morsomme, vakre, kule..men på den veien livet har tatt meg, har jeg vært nødt til å kvitte meg med de aller fleste opp gjennom. Noen nye er det jo kommet til, men pr i dag er det dere ser på bildet over alle som er igjen av samlinga.

Noen av følgerene mine på TikTok har spurt tidligere om jeg kunne tenke meg å vise frem de jeg har, så i dag – fordi rastløsheta herjer i kroppen – har jeg henta frem hele samlinga og laga en video av det. Den videoen ser du HER om du vil.

Ellers legger jeg ved bilder av alle. Noen har jo mønster eller tekst (eller begge deler) rundt det hele, men for enkelhets skyld knipsa jeg bare ene sida av hver.

Har du dilla på kopper? Eller noe annet?

Ha en riktig flottersfin dag videre da, alle sammen ❤️

For de som vil høre dagens mårrabubbel på TikTok finner du det HER.

3 kommentarer
    1. Å så mange fine! Koselige, alle som en! 🙂 jeg har vel ingen sånne diller nå, egentlig, men jeg har innmari mye forskjellige kopper, jeg også….! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg