DISNEYWORLD

I dag fikk jeg lyst til å ta dere med på en kjapp tur til Disney World i Orlando, Florida.

Datt litt i staver under rydde & vaske-prosjektet mitt i dag, og ble sittende å bla i fotoalbumet fra vi var der i 2010.. Og “vi” var da jeg, guttungen og faren hans som jeg var gift med. Tenke seg til, det blir 12 år til sommeren siden vi var der.. Jøsses som tida flyr..

Uansett.. Disse bildene er da i et album, så jeg har måttet ta bilder av bildene..men håper du koser deg med dem likevel 😊

De 3 første bildene er da av albumet vi kjøpte der, en button vi fikk siden det var vårt første besøk, samt billettene våre.

Og så starter en liten mini-tur..

Hotellet vi lå på
Gjett om det var en som var spent 😊
Utenfor T-Rex Café
På besøk hos Nemo
Svartepetters garasje
Donalds båt
Langbeins låve
Mikkes hus
Minnies hus
Slottet i Magic Kingdom

Og så et lite knippe kjente og kjære figurer..

Dette er bare noen få bilder…har masse på den eksterne harddisken også, men de får jeg ikke tak i – da laptop’en har vært nede for telling igjen i snart 2 uker..

Ha en magisk dag videre…mens æ sleeeeper mæ tilbake til vaskebøtta 😉

 

14 kommentarer

Siste innlegg