ISKALD KVELDS

Av og til får jeg lyst på noe skikkelig kaldt..som frossen bær med melk.

Og det må spises mens bæra enda er så frossen, at melka begynner få iskrystaller..

Det blir bare plutselig en syk craving..der jeg holder på å dø på meg, om jeg ikke får det. Hvorfor jeg plutselig blir fysen på akkurat dette, veit jeg ikke, men det er jo garantert et eller annet kroppen min er i akutt manko på.. Og derfor er det bestandig frosne bær i min fryser, hehe.

Så i dag ble det en iskald kvelds på meg..med det vanlige resultatet, at jeg blir “botn-frossen”, så jeg må korre meg godt under et pledd for å varmen i kroppen igjen.. Lukke vinduet? Pøh!! Helligbrøde 😉

Men nå er det kveld og takk & go’natt her..så ha en flottersfin kveld videre, alle sammen.

De andre innleggene mine i dag, finner du her:

På etterskudd

En smak av frihet

Den aller første gangen 

7 kommentarer

Siste innlegg