IKKE FÅ SJOKK, NÅ DA..

Okey folkens… ikke få sjokk – men nå er jeg tilbake på bloggen igjen etter en lang, men ekstremt nødvendig pause.

Om noen få dager er det en måned siden forrige innlegg, og sjøl om jeg hadde tenkt å holde meg her med om så bare et lite innlegg annen hver dag, ble det jo absolutt ikke sånn. Dagen etter det siste innlegget som du finner HER, våkna jeg nemlig opp og kjente at jeg var så drittlei av hele bloggen at jeg følte meg uvel. Bokstavelig talt!! Absolutt alle tanker og forsøk på å sette meg ned og få posta noe som helst gjorde meg rett og slett kvalm. Så jeg tok et bevisst valg om å legge hele greia på is, og så absolutt ingen grunn for atter en gang sende ut et varsko om at jeg trengte pause.. tenker at det blir jo til slutt nesten som å rope ulv-ulv. Og pause ble det, inkludert fra det å lese blogger. Så på de siste tre ukene har jeg ikke engang vært innom nettstedet her. Hvorfor? Ja si det.. Trur nok at hovedgrunnen var at jeg følte at jeg hadde nok drama og dritt i livet mitt fra før. Og alle sammen – jeg sier IKKE at det er bare dritt & drama her..det jeg mener er at sjøl om det er mange fantastiske bloggere der ute, betyr det ikke at jeg setter like stor pris på alt som blir lagt ut.

Men nå er jeg da tilbake og rimelig klar til dyst. Da jeg la bort den digitale penna sist gang var jeg jo akkurat kommet meg til øya etter en fantastisk, 3 uker lang tur i Finnmark. Nå er jeg på øya i skrivende stund også,  men det har faktisk skjedd en del i livet mitt siden sist..meeeen det får bli tema i neste innlegg.

Yeppz, det var et kjapt lite hallo og takk for sist.

For de som er interessert så er jeg fremdeles på TikTok, og det siste mårrabubbelet mitt finner du HER.

I tillegg kom det jo ut en ny episode på podcasten min den 1.oktober..den finner du HER.

Ha en nydeligvakker mandag alle sammen ❤️ CU L8R

16 kommentarer

Siste innlegg