HURRA…I DID IT!!

Hvis du leste mårrainnlegget mitt, så fikk du kanskje med deg at jeg vurderte å dra på lørdags-date sammen med fredagsdate-venninna mi? Jeg var i tenkeboksen temmelig lenge, for humør og energinivå var ikke helt der det skulle være med tanke på å dra ut og være sosial. Men så fant jeg ut at “svarten heller, Helene..du MÅ prøve å pushe deg sjøl litt av og til”. Vanligvis ville jeg bare ignorert meg sjøl så til de grader – men en sjelden gang hører jeg etter – og dermed melda jeg venninna for å sjekke om hun skulle dra til vanlig tid..og så heiv jeg meg rundt og fikk skifta til noe mer presentabelt enn påskepysjen og satte på dør.

Som vanlig møttes vi ved hovedinngangen, og så surra vi oss rundt på diverse butikker og titta litt. I dag var vi bl.a inne på Jula – og seeee hva som fikk bli med meg hjem derifra. Jeg meiner – den så akkurat påsse psycho spaca ut til å passe perfekt hos meg, haha.

Etter at vi hadde traska rundt ei stund, ble det obligatorisk cafébesøk. Siden jeg hadde spist meg en solid frokost ikke så veldig  lenge før jeg dro ut, hadde jeg egentlig tenkt å kun drikke kaffe. Men så fant jeg ut at siden jeg hadde vært så flink og hørt etter og fått den eminente bakdelen min ut døra hjemme – FORTJENTE jeg et stykke kake også. Nå skal det sies at det stykke var temmelig stort, og jeg ble faktisk en smule kvalm av hele greia – men fy pokker så godt det var likevel.

Så hurraaa.. I did it!! Jeg klarte å vri tankegangen til surkeluggen som satt og mostra i hauet mitt i mårres, og fikk meg en skikkelig koselig formiddagsstund med venninna. I tillegg stoppa en kjenning og skravla litt om bloggen min, og det er bestandig koselig å få positive tilbakemeldinger på alt det jeg klarer å lire ut av meg her.
Yeppz, en god start på påskeaften tenker jeg.

Og nå er jeg tilbake i påskepysjen og i sløvemodus igjen. Planlegger litt middag etter hvert, men veit ikke riktig hva. Har litt igjen av potetmosen jeg laga i går, så jeg trur jeg satser på å få spist opp den i alle fall.

4 kommentarer
    1. Den kaka der e god, men mektig.Noen ganger må man bare kose seg litt. Her skal vi varme opp fiskesuppa vi hadde her om dagen. Snart er påska over, og klokka skal stilles til sommertid. Klem

      1. Den var utrulig god – men som du sier, veldig mektig. Men av og til er det greit.
        Ja tenk, nå er det heldigvis sommertid snart – da er det i allefall vår syns nå jeg.
        Klemz tilbake 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg