PÅSKEPYSJEN PÅ & FROKOST SKAL JEG FÅ..

..okey..jeg innser at det der er vel bortimot den verste overskrifta jeg har klart å prestere her inne på dissa 7 årene jeg har drifta denna bloggen. Men seriøøøøst altså, der er ikke SÅ lett å finne på ei fengende overskrift. Jeg kunne jo selvfølgelig vinkla meg inn på det nyfarga håret mitt – for det klarte jeg jo å få gjort i går. Men næh.. det er jo ikke så mye fornuftig å si om den saken heller. Nevnte det så vidt i det innlegget HER, og da holder det med kun et bildebevis i dag. Så nå er jeg atter mørk og – tja – fager? Yeppz, vi sier så, hehe.


Men tilbake til overskrifta..påskepysjen ER faktisk på, for SELVFØLGELIG har jeg påskepysjamas. Har ingen peiling på om jeg har jåla meg til for dere i den tidligere, for den er tross alt 2-3 år gammel..men like god fremdeles. Og er det vanskelig å finne glupe overskrifter, er det jaggu vel så vanskelig å få knipsa glupe selfies – så i dag endte jeg oppå oppvaskmaskinen..kremt.

Men påskepysjen er fin den, ja?

Og siden overskrifta nevnte frokost, får jeg vel fleske til med et frokostbilde også.

Nå står det jo FÅ frokost..men da jeg ikke har noen i umiddelbar nærhet som kan gi meg den derre frokosten, får jeg rett og slett la ho Anna servere ho Helene. De som kjenner mæ, tar den, hehe.

Kjøpte meg et serveringsbrett tidligere i vinter..et sånt med føtter så man kan ha det over fanget, som jeg kan ta med meg på soverommet når jeg skal overraske meg sjøl med kaffe på senga. Er sabla genialt å ha laptop’en på også, må vite. Og så ser jeg for meg at det kan gjøre stor nytte når jeg fyker på lengre roadtrips.

Men nå skal frokosten nytes. Har ingen planer for dagen. Fredagsdate-venninna er kommet seg hjem etter en måned i Spania, og skal til byen for å handle litt i dag. Kan jo selvfølgelig ta meg en tur og drikke kaffe sammen med ho, det er bare det at det skjedde noe med hauet mitt i går da jeg dro hjem etter den fantastiske frokostturen min. Skal ikke påstå at det er depressive tanker, men at det er litt mørke tanker som er å banker på er heilt sikkert, og tanken på masse folk nå virker bare rett og slett utmattende.

Ha en riktig flottersfin dag da, alle sammen 💛 og GOD PÅSKE

11 kommentarer
    1. Fin pysj 🙂 Jeg har jo også skaffet meg det 😀 Påskepysj. Til og med skaffet meg påskegenser i år. Gått helt av skaftet 😀 Fin på håret da 🙂 Ta deg en ørliten tur på kafe med det fine håret og med fredagsdate-venninnen din. Kanskje forsvinner skyene som var på vei 🙂 Jeg skal på Nasjonalmuseet og på konditori 🙂

      1. Takk-takk 🤩 Ja jeg har fått med meg at du har påskepysj du også. Og genser. Kult 🤗 Har sabla lyst på en påskegenser jeg også, men det får være til neste år.
        Tusen takk for det..følet meg jo så mye bedre med skikkelig farge i håret 🤗 Og du..jeg “hørte etter” og kom meg faktisk på fredagsdate ☕

        1. Så bra 🙂 At du gikk på fredagsdate 🙂 Noen ganger er det bare å komme seg ut den der døra. Og glemme alt som er dumt, med litt input fra folk. 🙂 Den påskegenseren min kostet 250 kr på Sparkjøp. Du husker kanskje det bladet man kunne bestille gjennom, “før i tida”? Det finnes fremdeles, og i butikkform til og med. På Vestby, der jeg vokste opp 🙂 Den var så billig. Jeg måtte bare ha 🙂

          1. Ja det lureste er ofte og bare hive seg ut i det, uten å tenke..og jeg er SÅ glad for at jeg kom meg på den daten i dag, altså 🤗
            Klart jeg husker Sparkjøp.. bruker faktisk å være innom de når jeg kjører steder der de har butikk. Nærmeste herfra er i Tromsø, og ellers har jeg vært en del på den i Hommelvika utfor Trondheim. Har faktisk ikke tenkt på at de har nettbutikk. Måtte inn og google påskegenser, og da poppa det jammen opp flere alternativer..inkludert den du har ser det ut til. Men der kosta den mer enn 250 altså. Men nå er nå påska straks over uansett..men kjekt å vite om 🤩

            1. Før var det jo ikke NETT-butikk. Men blad i posten, så sendte man inn, og så kom det noe i posten 1 måned etterpå eller noe sånt 😀

              1. Ser nå når jeg leste gjennom kommentaren min at jeg ordla meg litt feil – var visst litt for opphengt i at jeg kom på at de har nettbutikk, hehe. Men
                selvfølgelig husker jeg postordrekatalogen fra de. Brukte bestandig å handle masse der rundt juletider 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg