HIT OG IKKE LENGER

Da har jeg parkert for natta, på en helt okey plass. Litt mer snø her, så det er ikke like varmt som der jeg sto de to forrige nettene.. men grei temperatur likevel.

Som dere ser går det en vei en bit innover til begge sider, og jeg har før stått parkert på en stor snuplass som er på enden av den veien dere ser under her.

Jeg prøvde meg innover i dag også, men samegutten min var absolutt ikke glad i de dypeste partiene med sørpesnø, så jeg rygga meg pent og pyntelig tilbake igjen før det endte opp med at jeg måtte ta den tradisjonelle, årlige telefonsamtalen til NAF. Tenker jeg gjemmer den til en anna fadese, haha. Så derfor endte jeg opp med å parkere på tørr mark i stedet.

Ellers har dagen vært god den, med et nydelig vær. Måtte jo stoppe på Saltfjellet og bevise at jeg kom meg over til slutt. Skulle tro jeg var milevis unna, men det tok meg 10 minutter fra jeg starta å kjøre i mårres, til jeg begynte på oppstigninga til fjellet.

La jo ut det innlegget HER om den sabla forsøplinga som er rundt om kring, og før jeg kjørte fra den plassen jeg viste søppelbildene fra, tok jeg detta bildet i tillegg bare for å få tankene over på noe vakkert.

Deretter ble det obligatorisk stopp for å kjøpe is i Korgen. Fant denna som jeg ikke hadde smakt før. Syns den var nydelig god.

Etter hvert måtte jeg stoppe et eller annet sted og lage meg en solid lunsj og løse et brett sudoku. Ikke den flotteste utsikten, og bilvei på begge sider, men det funka fint for en kort pause.

Og nå er jeg da her..og sier hit og ikke lenger i dag. Skal få i meg noe varmt etter hvert og bare nyte resten av dagen i godværet. Kanskje jeg trør meg en liten tur rundt om kring – så lenge jeg slipper å grynne.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen ❤️

Gikk du glipp av mårra innlegget mitt, finner du det HER.

 

2 kommentarer
    1. Jeg koser meg såå med å se på bilder når du er på tur…….! Det får meg til å lengte nordover…… til Saltfjellet, Innhavet, kanskje noe lenger…! En gang …. <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg