HALLOWEEN-STEMNING & HOUSE TOUR

Heisann i ettermiddagen. Som jeg skreiv i mårres i det innlegget HER hadde jeg planer om å hente frem halloween-stæsjet mitt og pynte litt i dag.

Som tenkt, så gjort..og sjøl om det ikke er så mye pynt jeg har tatt med meg fra lageret mitt på øya, ble det nå litt halloween-stemning likevel. Det eneste jeg mangler nå er å få kjøpt flere telys..jeg har visst brukt opp nesten alt jeg hadde etter at jeg flytta inn her, hehe. Og siden jeg skulle frem med kamera for å knipse pynten, ble det en liten house tour også ut av fotoshoo’en. I alle fall av stue- og kjøkkendelen.

Har hengt opp en hekladuk som gardin for “høytiden”..og så skal jeg kjøpe batteridrevne lys å ha i de lyktene.

Denne lykta er gammel. Den laga guttungen sammen med dagmammaungene jeg hadde da han var liten.

Flaska er ny av året.

Ser dere skjelettet som henger over Titanic? Fant ut at det var et passende sted…

Ble mest pynt på bordet ved sofaen der jeg sitter.. så jeg kan nyte synet, hehe.

Yeppz, det var litt halloween-stemning fra det Helenske hjem. Vil du se alt på video, finner du det på TikTok HER.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen. Nå skal jeg hive meg rundt og lage semulegrynsgrøt til kveldsmidsag..nom-nom-nom.

11 kommentarer

Siste innlegg