FORUNDRA & FRUSTRERT

Morn der, og god søndag. I dag kjenner jeg at jeg er både litt forundra og en smule frustrert.

Forundra fordi jeg har ikke gjort annet enn å sove det siste døgnet. De som fikk med seg det innlegget HER veit jo hvordan formiddagen i går fauk av. Og etter at jeg hadde “logga meg av verden” med det for øyet å kose meg med boka mi utover kvelden, endte det opp med at klokka 20 var jeg i seng. Og har sovet stort sett i ett frem til 5.15 i mårres. Nå har jeg fått i meg mårrakaffe i haugevis og lagt ut mitt daglige mårrabubbel på TikTok – som du finner du HER. Men gjett hva? Jeg trur jeg kryper til køys igjen.. Så ja, jeg er forundra fordi jeg skjønner ikke helt hva som skjer.

Frustrert fordi jeg har tannverk!!! I ei tann som tannlegen ikke har tatt med i oversikten i det hele tatt… Det begynte i går ettermiddag, og er ikke blitt noe bedre. Kjenner fremdeles murringa nå etter 1G paracet og 2×400 g ibux. Og vær grei nå og la meg slippe flere formaninger angående ibux. Som jeg har sagt ørten ganger før så veit jeg utmerket hva det er jeg gjør.. Jeg håper & ber og krysser fingre og tær for at tablettene tar den værste verken, og at røtter/nerver skal daue fort vekk nedi der, for jeg har bare 5 ibux igjen. Må selvfølgelig ringe tannlegekontoret i mårra, og i mitt scenario blir det nok til at jeg må trekke den også. Og da er det definitivt stopp med mer tannlege for meg. Venter fremdeles på NAV, men har som sagt tidligere ingen tro på dem Og seriøst, hvorfor skal jeg få gjennomslag for tenner, når folk får avslag på avslag og må krangle for å få livsnødvendige ting som mat og medisiner? Så ja, jeg er en smule frustrert.

Akk ja.. Ha en flottersfin søndag videre alle sammen ❤️ Æ lægg mæ!!

6 kommentarer
    1. Noen ganger er man bare sånn, at man bare vil sove. Da er man nok ikke bare trøtt, men litt “lei” også. Man vil sove vekk. Jeg skal ikke sove, men skal på nasjonalmuseet 🙂 Sov masse forrige uke. Hele netter i strekk. Rekord for meg 🙂 Ønsker deg en fin dag når du våkner <3

    2. er mange ganger det gjør vondt i ei tann og tannlegen finner ingenting,har gått slik 2 år nå,det blusser opp, så forsvinner det en periode,ha en fin dag,håper du får litt hjelp fra Nav

    3. føler virkelig med deg i den munnen ,tannverk er vondt og rekninga stor ,krysser alt jeg har for att du kan få noe hjelp med NAV ,det er jo det dei i regjeringa sier hele tiden ,har du problemer og ikke har nok penger så gå til Nav ,der skal en få hjelp .
      Den sovinga ,ja det kan værre du har vært kroppen din er totalt utslitt etter alt du har gått gjennom ,håper du snart er kvikk og rask igjen ,men tennene er ikke godt nei ,trøsteklem

      1. Takk ☺️ Tannverk er absolutt siste sort. Har ikke mye tru på NAV, men jeg prøver i alle fall.
        Jo du har nok sikkert litt rett i det.. det har liksom ikke vært mulig å hente seg inn etter hver runde. Takk for klemmen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg