SOVEGRISEN

Hmm..da er det plutselig langt ut på dagen, faktisk på full fart mot ettermiddag. Som jeg skreiv i mårres våkna jeg opp i et fantastisk humør, og etter å ha inntatt frokost med risiko for å knekke tennene, fant jeg ut at jeg skulle korre meg opp i sofa med mere kaffe og lese litt. Yeppz… Dett var dett, si bærre æ! For jeg flata jaggu ut og sov til godt og vel 11.30. Gjett om ei som ble sjokka da ho våkna. For jeg kan med hånda på hjertet ikke huske sist jeg blacka ut på formiddagen. Snakk om sovegris!!

Men det var steike godt, og etter å ha fått i meg litt mat og resten av kaffen som fremdeles var varm (thermokopp), hyra jeg på meg og traska meg en lang, god tur ut i blåsten. For gjett om det var fokk og rokk..hadde faktisk problemer med å gå normalt enkelte steder. Men duuuh så deilig det var, og det ble faktisk nesten 5,5 km tur/retur.

Og nå skal jeg bare kose meg inne resten av dagen – og prøve meg på litt mer lesing. Trur jeg setter meg i stolen denna gangen, hihi.

 

10 kommentarer
    1. Så flink du var som kom deg ut å tur 😊.
      Jeg sovna fra boka her jeg også. Hørte på lydbok jeg da. Prøvde meg på det igjen etter at jeg ble ferdig med ei tykk bok fra biblioteket i går. Orka ikke å reise ut for å låne noe nytt i dag. Får se om jeg klarer å gå noen meter i løpet av kvelden. Tror ikke det blir snakk om km på meg i dag.
      Kos deg med bok og helg 🥰

      1. Takk ☺️ Ja skal innrømme at jeg var litt stolt som klarte å sparke meg sjøl ut av døra, hehe. Det er jo den svartens dørstokkmila 🙈 Håper gårsdagen (kvelden) din ble god.. jeg endte opp med å sove enda mer.
        Ha en flottersfin søndag 🥰

    2. Jeg har bare vært UTPÅ, så her ble ingen soving. Trening fra kl 9. Så litt kafe. Og så litt titting i butikker. Nå har jeg spist middag, og snopen roper fra skåla 😀

    3. Høres ut som du har hatt en skikkelig kosedag som kroppen trengte.🤩👌🏻
      Søvn, tur og lesing høres ut som en perfekt kombinasjon, spør du meg.🥰
      Nyt resten av kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg