FIKK HEILT DILLA

Som jeg skreiv i forrige innlegg, “I dag er dagen” så hadde jeg endelig bestemt meg for å få rydda i klesskapet mitt..og etter å ha gått runt kleshaugen noen ganger, med ei stadig forbedra rundetid, gjøyv jeg til slutt fatt på oppgaven med verdens største optimisme.

And behold!!
Klesskapet før og etter..

Det tok jo ikke lange tida (sjokk? – not!) og jeg fikk heilt dilla, da energinivået fremdeles var skyhøyt. Så dermed heiv jeg meg likegodt rundt og sjaina boden, som var totalt overfylt på gulvet..
Nå glemte jeg å ta et før-bilde..men her er i alle fall etter raurøskinga mi..jøsses for en plass æ fikk, hehe.

Men nå har energien dabba av..og jeg trur jeg skal finne på noe utrulig intelligent å ha til middag – og så bare kose meg i heimen resten av dagen..

 

10 kommentarer

Siste innlegg