I DAG ER DAGEN!!

Dagen for hva??? Å få rydda i det hersens klesskapet.. Huff!! Det er jo ikke akkurat som at jeg har så himla mye i det, akkurat.. Ser jeg bort i fra turklærne og vinter(ytter) klær, er dette alt jeg eier…

..ja og noen få sommerklær i en liten koffert..

..samt et par, tre kjoler som henger å “mugner” sammen med julepynten – fordi de aldri blir brukt mer.. Så hvorfor i jøsse navn og fredogfader jeg ikke har kontroll på det klesskapet, er ei stor gåte for i alle fall meg..og det resulterer jo i at jeg går med de samme to-tre klesskiftene hele tida..

Men i dag er dagen da jeg skal få orden i kaoset mitt..og kanskje..bare KANSKJE det resulterer i at jeg kommer til å variere litt mer i klesveien i hverdagen… Kanskje! 😉

 

11 kommentarer
    1. Oj!
      Det var ikke mye!
      Jeg kunne visst trengt å rydde i mitt igjen.
      Jeg er litt for flink til å ta vare på klær jeg ikke bruker.
      Lykke til med ryddinga!

      1. Det er jo dessverre det som ofte skjer…men jeg er blitt veldig flink med årene til å gi bort det jeg likevel ikke bruker, eller kaste det som er blitt for ødelagt..
        Takk for det 😊

    2. Kjekt å rydde om man har mye eller lite klær….
      Jeg har for mye for jeg har fått så himla mye brukte klær..
      Både fra 2 kolleger + også fra en nabo! Han bestiller fra utlandet og bestiller for smått..
      Så da har jeg mange skjorter også…hehe…

      1. Ja det er godt å få system i “rotet” sitt, uansett om det er mye eller lite 😊 Det er kjekt å få klær..og jeg hadde garantert hatt mer, hvis det ikke var for all den flyttinga mi over de siste 8 årene.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg