FARGEUTFORDRING DAG 7 – LILLA

Juppsiyeppz..daaa er det klart for siste innlegget i Frodith sin fargeutfordring..og selve utfordringa finner du her.

Dagens farge er LILLA.. og da jeg har minimalt med lilla i heimen akkurat nå, måtte jeg på snokeferd i bildearkivet mitt – og her er da mi tolking.

En av mine typiske sommer-hårfarger..dessverre vises ikke den klare fargen det var, da jeg har vært så (lite) glup å sette ei mørk ramme på bildet..

Et eller anna strikkeprosjekt som ble julegave til jula som var..

Og de to siste trenger vel neppe noen forklaring fra skravlesjuke mæ 🤣

Og da sier jeg takk for følge gjennom ei fargerik uka..og her er lista over fargene vi skulle bruke, med link til hver av de dagene/fargene jeg er ferdig med.

GRØNN
ROSA
TURKIS
GUL
BLÅ
ORANSJE
LILLA

19 kommentarer

Siste innlegg