FARGEUTFORDRING DAG 2 – ROSA

God tirsdag alle sammen. Jeg er jo på besøk hos søstersen sammen med go’venninna akkurat nå, og da merker jeg at det blir litt så-som-så med bloggen. Men håper og tror at dere har full forståelse for at ting kommer i rykk & napp nå, og at jeg er ekstremt lite aktiv når det kommer til å svare på kommentarer eller kommentere sjøl..

Men litt livstegn kommer det da fra meg, og i dag starter jeg rett og slett med dag 2 av fargeutfordringa til medogger Frodith.
Veit du ikke hva jeg snakker om, kan du lese mer om det her.

Vi trenger ikke følge lista hennes slavisk, men jeg liker å gjøre det sånn – så da er dagens farge ROSA, og jeg endte opp med to bidrag i dag 🙈

Her er lista med farger vi kan plukke fra, og jeg linker til de fargene jeg alt har tatt:

GRØNN
ROSA
TURKIS
GUL
BLÅ
ORANSJE
LILLA

16 kommentarer

Siste innlegg