ETTERLENGTET KVALITETSTID

Med jevne mellomrom drar sønnen min til nabobyen Narvik etter jobb..og noen ganger passer jeg på å snik-haike med kar´n – sånn at jeg kan få litt kvalitetstid sammen med han – OG – en liten tur innom Rusta for å se om de har fått noe nytt og spennende som jeg absolutt IKKE trenger, hehe 😁

Og i går var en sånn dag. Da henta snille guttungen den rastløse mora si litt over 16 – og så suuuusa vi av sted. Jeg gjorde nå noen tapre forsøk på å knipse litt bilder – men innser at den type multitasking – å skravle, flire, peke og ta bilder i fart samtidig –  ikke helt ligger for meg. I tillegg øse-pøse-hølja det ned ute, nesten konstant, så ne-heeei..den helt store fotokolleksjonen ble det ikke ut av dette.

Hadde et lite “pit stop” i Bjerkvik, og da fikk jeg i alle fall foreviget litt av en mørk og vakker himmel som viste seg mellom elingene.

Vél fremme i Narvik måtte jeg vente ei stund før han var ferdig med det som var hans mål for turen (i bilen, nettopp på grunn av det vanvittige regnet), og etterpå tok vi oss da turen til målet for min tur..

For utenom at jeg var bittelitt småsjokka over at de allerede har begynt å tenne det jeg forbinder med julelys..

..var turen bare kos, herlighet og glede hele ettermiddagen og kvelden, og jeg fikk dermed ei sårt etterlengta kvalitetstid med guttungen. Jeg endte vel ikke opp med å kjøpe så veeeldig mye (u)fornuftig..

..men disse bare MÅTTE jeg teste ut 🙈

Og så kom denne snikende ned i handlekurven..

..noe den er tilgitt for, fordi den passer perfekt til å ta med på langtur ❤️ For yessssss…ho gamla har funnet den perfekte “skumle planen” som jeg skrev om for et par dager siden, og som du kan lese om HER – så roadtrip blir det – men jeg veit enda ikke om det blir i eller etter helga, så jeg venter med å skrive noe mer om det til jeg er i farta 😉

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg