HØSTMÅRRA & SKUMLE PLANER…

Jeg tenker som så, at har man først sagt A – så bør man vel i alle fall si B også..og (etter hvert) heile alfabetet.. Og for de som ikke følger heilt med i tankegangen min nå (trøst dæ med at det gjør æ jaggu ikkje sjøl heller bestandig), så dreier dette seg rett og slett om at jeg var så svær i kjeften her for et par, tre dager siden om at jeg skulle “tvinge” meg selv til å skrive, for å komme skikkelig i gang med blogginga igjen..såååeh..ok..da får dåkker heiller bære over med at det kan kommme ekstreeemt mykkje tull fra denna førkja i perioder, hehe..

Jeg simpelthen ELSKER høsten. Og jeg simpelthen ELSKER frisk luft.. men siden jeg absolutt ikke er så flink som jeg burde å få den eminente bakenden min ut døra og nyte frokosten i det fri – bruker jeg å åpne opp vinduet ved frokosthjørnet mitt, og på den måten få litt frisk luft i fleisen. Som i dag.. grått & regntungt ute, og en mild vind som tar tak i de falne løvbladene og lar de danse lett på tå mellom regndråpene.. det er jo bare SÅ utrulig vakkert 😍

Og jeg sitter å kjenner på at “skumle planer” gjør seg gjeldene..  Vel okey – SÅ skumle er de vel ikke, men jeg kjenner at nå MÅ jeg få tatt meg en litt lengre tur – en roadtrip – før høsten takker for seg for godt.. Jeg hadde et sånt inderlig ønske om å komme meg til mitt elskede Finnmark i år også..men ne-hei…DET vil pengeboka absolutt IKKE være med på. (Æ har vurdert å kjøpe ny pengebok, men nåkka si mæ at det kommer ikkje til å fungere heilt som æ håper..)

Men jo – jeg må få kommet meg ut å rast i fra meg litt før vinteren setter inn..om så bare et par-tre dager. Hvordan jeg har tenkt å gjøre det for å snike det inn i budsjettet, har jeg ikke helt klart for meg enda.. derav de skumle planene, hehe.. 😁
Og jadda, det kommer garantert på trykk når den tid kommer.

6 kommentarer
    1. god morgen ,koselig att du vil skrive da og veldig koselog att du deler bilder fra der du bor .Ja høsten er her og vinteren kan komme spurtande før vi aner det ,så en bør så absolutt nyte høsten før den forsvinner :=)

    2. Hei!
      Ja nå er høsten her for fullt… og høststormene fyker avgårde 😀 Det er storm i kasta her i dag… og slik går nå dagane… Jeg var i Finnmark i sommer! Fantastisk!
      Skumle planer… a da får vi vente å se da 😀
      Lag deg en fin fin mandag!

      1. Ooh, der skulle jeg vært..jeg gleder meg jo til å få en skikkelig høststorm 🙈😍 Og heldige deg som var der oppe i sommer – er reint misunnelig (på en god måte 😉) Yeppz, nå er det bare at de skumle planene mine blir enige om hvem som vinner, hehe 😂 En riktig nydeligvakker mandag til deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg