ET TESTPROSJEKT

Som jeg skreiv i går i det innlegget HER så var planen at jeg skulle få gjort unna et lite arbeidsstykke i dag. Og det har jeg jaggu klart å få til også. Det er tross alt derfor jeg har tatt meg bryderiet med å kjøre over 20 mil en vei, så det ville jo vært helt idiotisk og totalt unødvendig bruk av drivstoff om jeg returnerte med uforretta sak.
Noen av dere husker kanskje at jeg rasa rundt som en gal nå før helga for å prøve å få tak i et soppdrepende middel? Og at jeg til slutt fant tak i et til en sinnsyk pris?

Vel, i dag har jeg da hevve meg rundt og fått gjort unna det arbeidsstykket jeg snakka om, og det er rett og slett et lite testprosjekt for å prøve å få litt bukt med noen av uhumskhetene som befinner seg i eine vinduskarmen her. Så først heiv jeg meg rundt og skrubba med grønnsåpevann, deretter gjøyv jeg laus med klor på elendigheta, før jeg avslutta med å pensle det der svindyre stoffet over hele karmen.

Så nå kommer det til å bli utrulig spennende å se neste gang man beveger seg hit, om det har hjulpet eller ikke. Jeg håper jo inderlig at det fungerer, fordi det er jo ved akkurat dette vinduet jeg bestandig sitter og titter ut av når jeg er her.

Og det var stort sett dagen så langt. Stort sett.. For etter at jeg var ferdig meg jobben laga jeg meg litt ekstra vaskevann og sjaina over stua, kjøkken og badet, og så støvsugde jeg enda en gang det området jeg oppholder meg i. Egentlig temmelig unødvendig fordi jeg mest sannsynlig kommer til å returnere hjem igjen allerede i mårra. Jeg kan jo ikke la de stakkars påske-skum-harene mine være for lenge aleina hjemme..kanskje de i desperasjon hevner seg på resten av påskegodtet mitt, hehe.

Men nå skal jeg se om jeg klarer å finne på noe intelligent å bruke som middagsvariant. Jeg har jo masse brød igjen av det jeg stekte i går..og en haug med egg..så kanskje jeg bare lager meg en enkel ost & skinkeomelett.

Ha en riktig flottersfin dag videre da, alle sammen ❤

6 kommentarer
    1. Du er virkelig driftig! 😊 Lykke til med soppdrepinga! Da jeg fikk muggsopp på vegger i Spania, ble jeg anbefalt å vaske med sterkt klorvann, og evt male om det kom tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg